BEAUMATCH SABUN VCO + BIRD NEST







HARGA PROMOSI 

SEM : RM 42 FREE POS
SS : RM 47 FREE POS

Tahukah anda kajian perubatan Cina di Beijing mendapati sarang burung layang-layang merupakan agen pemutihan kulit yang sangat berkesan serta tidak meninggalkan kesan alahan. Dari kajian sains, sarang burung layang-layang mengandungi 60% protein iaitu protein larut air & protein aktif. Kolagen dari sarang burung ini juga dikenali sebagai "Gen-Kecantikan" yang menjadi faktor perangsang mitogen iaitu membantu pertumbuhan sel epidermis (Epidermal growth factor or EGF).Masyarakat Cina juga percaya serta bersetuju bahawa sarang burung adalah pemangkin pertumbuhan sel dan kulit. Dengan itu, penggunaan sarang burung secara berterusan akan mencantikkan permukaan kulit kita.




Sabun VCO+Bird's Nest merupakan sabun pencuci muka PERTAMA di Malaysia yang menggabungkan antara Minyak Kelapa Dara (VCO) dan Sarang Burung Layang-layang. Kami merupakan perintis pertama yang menghasilkan sabun gabungan bahan seperti VCO, Vitamin C dan juga Bird's Nest. Ramai pengguna kami yang amat berpuas hati dengan sabun ini kerana ia memberi kelembapan dan kehalusan kulit yang luar biasa setelah 2 hari penggunaan sahaja. Ada di antara mereka pada mulanya membeli satu sahaja dan kini berdaftar sebagai pengedar kami.



Mulakan hari ini dengan membeli Sabun VCO + Bird's di bawah jenama Beaumatch Asia. Kami ada penyelesaiannya kerana dengan sabun ini ia dapat memberi manfaat seperti:

1. Mengurangkan garis-garis halus
2. Bertindak sebagai anti-aging
3. Meremajakan kulit serta melembutkan kulit
4. Menganjal serta menegangkan kulit wajah
5. Menyerikan kulit wajah
6. Bertindak sebagai agen pemutihan terhadap kulit
7. Melicin serta menghaluskan kulit





TESTIMONI SABUN BEAUMATCH 



"TQ kak ida..sbb kenalkan produk ni kat Mimie.Tak rugi Mimie try...semua orang dok tanya2 Mie, Mie pakai apa kulit Mie dah tak der jerawat dan kulit Mie makin cerah.Yang paling kelakar adik Mie tegur,kak Mie ni kat rumah pn nak pakai bedak.Hahaha...baguslah produk ni kak ida,muka Mie dah kurang berminyak tu yg orang ingat Mie pakai bedak.Mie ada jgk try pakai kt badan sbb masa tu ada ruam,yala skrg ni kan panas sgt,Mie kuat berpeluh.Tak sangka 3 hari je ruam tu hilang dan kulit Mie jadi halus sangat2."

"Dulu kulit muka saya berjerawat, sgt kusam dan berminyak. Saya jadi malas nak bergaya kerana hilang keyakinan diri. Adakala kawan-kawan ajak keluar pun saya jadi malas dan tak der mood jer. Sehinggalah sebulan yang lepas saya menemui Sabun VCO + Bird's Nest ni. Mula2 ingat ala...sabun je. Tak berharap sgt pun. Bila dah guna rupa-rupanya sgt berkesan. Masa 2 hari guna tu minyak dah kurang, jerawat cepat je kecut dan jerawat pun mcm takut je nak tumbuh balik. Skrg ni saya tdk lagi dibelenggu oleh masalah kulit muka spt dulu. Wajah saya dah makin licin,cerah dan berseri. Hari Raya nanti bolehla saya bergaya sakan. Saya dah tak malu lagi dan self-confident pun lebih tinggi. Terima kasih banyak Beaumatch Asia krn keluarkan sabun yang sungguh awesome ni!! Saya tetap akan terus pakai sabun ni sbb saya nak jaga keremajaan kulit saya ni.hehe.... Saya pun ada syorkan sabun ni dkt kawan2 dan juga family.-----> Itu kata pengguna kami, Mahani yang menjadi pengguna setia sabun ini.


PEMBELIAN SECARA BORONG :

PEMBELIAN SECARA BORONG BEAUMATCH SABUN VCO + BIRDNEST SILA EMAIL KAMI :




  • murahcheaponline@gmail.com

like dan add page kami :

  • https://www.facebook.com/murahcheaponlineI
  • https://www.facebook.com/murahcheaponline
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment