RANGKAIAN TROPICA BIOHERBS






Produk Tropica Bioherb - Rawatan Rambut Herba

  • Rambut gugur dan jarang?
  • Masalah gatal, kelemumur dan kudis di kepala?
  • Rambut kusut dan pecah?
  • Rambut perang tidak bersinar?
  • Rambut beruban?
  • Semakin hari semakin botak?
Sekiranya anda mengalami salah satu masalah di atas, jangan risau kerana di sini ada cara terbaik untuk menyelesaikan masalah anda.


________________________________________________________________________

SYAMPOO HERBA





HARGA MURAHCHEAP : RM 30

HARGA PASARAN : RM 35


* BELUM TERMASUK KOS POS *

Diantara syampo herba terbaik yang ada di pasaran kerana dihasilkan dari herba semulajadi. Campuran ekstrak herba dan minyak kelapa dara memberi kesan yang amat baik pada rambut dan kulit kepala yang bermasalah seperti rambut gugur, gatal, kudis, rambut kusut dan pecah.

Kelebihan:

  • Mengatasi masalah kelemumur dan kutu 
  • Mengatasi kulit kepala berkudis 
  • Mengatasi rambut kusut dan pecah 
  • Melembutkan rambut tanpa perapi 
  • Melebatkan rambut 

Cara Guna:

  • Boleh digunakan setiap hari tanpa kesan sampingan. 
  • Biarkan 2 hingga 3 minit pada rambut sebelum dibilas dengan air. 
  • Disyorkan menggunakan krim ginseng, serum rambut dan krim mutiara/delima untuk kesan yang lebih baik selepas menggunakan syampo.

Kandungan:DI Water, Enzim Buah-buahan, Minyak Kelapa Dara, Ekstrak Herba, Minyak Jojoba, Ekstrak Aloe Vera, Sodium Lauryl Sulfat, Cocomid DEA, Lanolin, Cocomidopropyl Betaine, Carbomer, Disodium Edta, Pathenol, Glyceryl Monostearate, Methylchloroisathiazo Linone.

________________________________________________________________________

GINSENG RAWATAN RAMBUT 110ML







HARGA MURAHCHEAP : RM 63
HARGA PASARAN : RM 75

* BELUM TERMASUK KOS POS *

Rawatan rambut ginseng menjadikan kulit kepala dan struktur rambut lebih nutrisi bagi menyekat keguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru.

kelebihan:

  • Menyekat keguguran rambut 
  • Menggalakkan pertumbuhan akar rambut 
  • Melebatkan rambut 
  • Menjaga kulit kepala sentiasa sihat 
  • Memelihara struktur rambut sentiasa segar dan sihat 
  • Mengatasi masalah gatal dan kudis kulit kepala 


Cara Guna:
  • Bersihkan kulit kepala serta rambut terlebih dahulu. 
  • Disyorkan menggunakan shampo herba Tropica Bioherb kerana terdapat enzim-enzim yang menggalakkan pertumbuhan akar rambut. 
  • Kemudian ratakan sepenuhnya krim ginseng ke permukaan kulit kepala dan struktur rambut.

________________________________________________________________________________

KRIM RAMBUT ANTI GUGUR 100ML






HARGA MURAHCHEAP : RM 21
HARGA PASARAN : RM 25

* BELUM TERMASUK KOS POS *


Struktur krim herba Mutiara lebih lembut dan halus berbanding Delima.

  • Amat baik dan berkesan untuk masalah rambut seperti berikut
  • Mencegah keguguran rambut.
  • Menggalakan pertumbuhan rambut.
  • Menghilangkan gatal dan kudis.
  • Menyihatkan kulit kepala.
  • Membuang kepanasan kepala.

Cara Guna:
  • Pakai krim rambut anti gugur Mutiara pada waktu siang. 
  • Gosok dan urut perlahan-lahan pada kulit kepala selama 5 minit bagi berlaku penyerapan pada kulit. 
  • Disyorkan digunakan serum atau ginseng pada waktu malam.

Kandungan:

  • Minyak Kelapa Dara, 
  • Buah Keras, 
  • Bunga Raya Putih, 
  • Biji Betik, 
  • Pudina, 
  • Aloe Vera,
  •  Sintok Dan 
  • Bahan-bahan Asas Krim.
___________________________________________________

SERUM HERBA LIMAU PURUT 120ML









HARGA MURAHCHEAP : RM 30

HARGA PASARAN : RM 35

* BELUM TERMASUK KOS POS *




Apa Itu Serum? 


  • Serum merupakan sejenis aqua yang amat mujarab, ajaib dan berkesan untuk merawat masalah rambut gugur, kulit kepala gatal, kelemumur, botak dan uban. 
  • Diproses tanpa menggunakan bahan api, haba dan bahan kimia. 
  • Ianya tidak berminyak dan mempunyai molekul-molekul yang halus serta dapat menyerap terus ke bahagian kulit kepala sehingga ke akar rambut. 
  • Berfungsi sebagai baja rambut yang suci, bersih dan boleh dibawa solat

Kelebihan: 


  • Pertumbuhan rambut baru 
  • Menyelesaikan masalah gatal, kelemumur dan kudis 
  • Menghidupkan sel-sel akar rambut 
  • Struktur rambut menjadi lembut, sihat dan tidak pecah 
  • Kulit kepala menjadi bersih dan sihat 
  • Merapi rambut yang kusut 
  • Menghilangkan sakit kepala, stress, migrain 
  • Mengurangkan demam panas 
  • Mengelak dari lesu dan tidak bermaya 

Cara Guna:


  • Untuk rambut yang amat bermasalah dan kritikal seperti gugur, gatal atau kudis, kelemumur, alahan uban. 
  • Disyorkan supaya krim dipakai waktu siang dan serum atau ginseng untuk malam. 
  • Pastikan kulit kepala dibersihkan dahulu dengan shampo herba sebelum memakainya. 
  • Gosok dan buat urutan sehingga rata pada kulit kepala serta rambut. 
  • Pengguna disyorkan supaya menggunakan serum ini tiap-tiap hari dan haruslah mengelak dari menggunakan krim rambut yang lain.

Kandungan: 

Serum dihasilkan dari herba dan tumbuhan semulajadi yang tidak tercemar dari bahan kimia. Bahan-bahan asasnya seperti minyak kelapa dara, pati limau purut, buah keras, bunga raya putih, daun selasih, herba-herba dan tumbuh-tumbuhan hijau yang lain.

______________________________________________________________________________

TESTIMONI

Sebenarnya saya juga mengalami masalah rambut gugur yang serius. Cuma saya sempat merawat sebelum ianya menjadi lebih teruk. Hujung bulan lepas (Aug '12) saya mengalami masalah rambut gugur yang teruk sehingga rambut menjadi jarang dan nipis. Yelah kalau gugur normal saya tak kisah, ini setiap kali mandi dan sikat rambut, banyak helaian rambut yang gugur. Saya dapati ada kawasan tertentu di kepala yang tidak berambut sehingga saya terpaksa pergi ke saloon dan cut rambut bagi pendek. Daripada paras pinggang ke paras bahu. Memang sayang rambut tapi nak buat macamana. Lagi panjang rambut, lagi risau tengok satu-satu rambut gugur.

Bermacam-macam cara saya buat. Sapu lidah buaya dan letak santan fresh di kepala, minum air sebanyak mungkin. Kononnya boleh merawat rambut. Saya tidak nafikan lidah buaya dan santan kelapa fresh memang ada khasiat yang tersendiri, namun ada cara yang lebih mudah daripada tu.

Akhirnya saya menemukan produk Tropica Bioherb ni. Apa lagi saya terus order 1 set Pakej Ginseng (Shampo Herba + Serum Ginseng + Krim Herba). Saya start guna awal bulan ni (Sep '12) dan sekarang dah masuk minggu ketiga. Rambut gugur kurang dan rambut halus mula tumbuh di kawasan kulit kepala yang tidak berambut. Apa yang saya perasan lah, kulit kepala yang tidak berambut warna lain sikit. Setelah menggunakan produk ni, warna kulit kepala berubah dan rambut mula tumbuh. Warna kulit kepala mungkin disebabkan rambut yang mula tumbuh kot. Atau kulit kepala sihat. Itu saya kurang pastilah.

Sekarang ni baru (22 Sep '12), mungkin terlalu awal untuk saya buat kesimpulan tentang produk ini. Lagipun proses pertumbuhan rambut mengambil masa yang lama iaitu lebih kurang 1cm setiap bulan (berdasarkan info yang dibaca melalui sumber2 lain). Namun saya sangat berpuas hati, sekurang-kurangnya rambut sudah mula tumbuh di kawasan kulit kepala yang tidak berambut.

Berdasarkan info-info yang saya baca daripada website lain, proses pertumbuhan rambut bagi setiap orang mungkin berbeza. Ada yang cepat dan ada yang lambat. Sekiranya anda mengalami masalah rambut yang sangat sangat dan sangatlah serius, mungkin anda perlu mencuba produk ini selama 3 hingga 5 bulan. Walau bagaimanapun, ramai yang telah mencuba produk ini dan nampak kesan positif dalam jangkamasa yang singkat.

Pengalaman Pengguna Lain 

Testimoni 1 - En. Kaha Zulfakar B. Rahim
"Dulu saya mengalami masalah rambut gugur dan hampir botak. Setelah menggunakan produk rawatan rambutTROPICA BIOHERB ini selama 5 bulan, rambut saya kembali normal. Kalau tak percaya, anda boleh cuba sendiri..."

Testimoni 2 - Dato Zulkifli Bin Abas (Ahli Korporat)
"Saya menghadapi masalah rambut jarang dan hampir botak. Rambut saya juga kerap gugur. Saya telah menggunakan semua produk-produk rawatan rambut gugur yang berada dipasaran dan telah menghabiskan berpuluh ribu sehingga saya ke luar Negara bagi mendapatkan rawatan dan semuanya tidak menjadi. Apabila saya diperkenalkan produk rawatan rambut gugur tropica bioherb ini saya ternyata tidak percaya dan yakin kerana dengan berpuluh ribupun rawatan tidak berkesan, inikan produk yang harganya tidak sampai RM100.Tapi oleh kerana harganya murah saya membeli dan mencuba. Alangkah terperanjatnya saya setelah menggunakannya selama satu bulan keguguran rambut saya berhenti, rambut tumbuh dengan lebat sekali. Untuk pengetahuan semua pengguna saya telah membuat kenduri kesyukuran kerana masalah rambut gugur saya selesai hanya dengan produk rawatan yang tidak sampai RM100 sahaja...hebat..!!"

Testimoni 3 - Pn Noraini Binti Husin (Penjawat Awam)
"Saya menggalami masalah rambut gugur yang teruk dan telah mencuba pelbagai produk dipasaran tetapi tidak berjaya sehinggalah saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb. Setelah seminggu saya mencuba ternyata keberkesanan produk ini amat berkesan sekali.Keguguran rambut saya yang teruk sebelum ini telah berhenti dan kini rambut saya kembali lebat dan sihat..."

________________________________________________________________________

PEMBELIAN SECARA BORONG :

PEMBELIAN SECARA BORONG PRODUK TROPICA BIOHERBS SILA EMAIL KAMI :

murahcheaponline@gmail.com

like dan add page kami :

https://www.facebook.com/murahcheaponlineI
https://www.facebook.com/murahcheaponline



Share on Google Plus

About murahcheaponline cantikbeautymall

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment