RANGKAIAN PRODUK SERI DEWI MALAM










JAMU DEWI DARA 50 KAPSUL



HARGA : RM 48 / BOTOL


SESUAI UNTUK
:- Wanita yang muda, tua, dan anak dara.
:- Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:- Wanita yang mengalami keputihan.
:- Wanita yang kerap berjimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.
:- Wanita selepas bersalin.
:- Wanita yang mengalami gatal-gatal di bahagian faraj
:- Wanita yang mengalami senggugut



BERFUNGSI UNTUK :

:- Mengecutkan rahim
:- Mengecut faraj secara perlahan-lahan dari masa ke semasa dan mencuci rahim.
:- Memanaskan rahim. Darah-darah atau lendir-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh ke dalam faraj.
:- Memberikan tenaga.
:- Merawat masalah keputihan.
:- Memecahkan angin dalam badan.
:- Melancarkan peredaran darah.
:- Membuang toksik dalam badan dengan memudahkan membuang air besar.
:- Membantu menaikkan nafsu berahi.
:- Memanaskan urat-urat yang sejuk dan ngilu
:- Merawat sengugut. Makan jamu ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut (darah beku)
:- Berhenti makan ketika haid jika rahim sudah sihat dan faraj telah bersih.
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan
:- Penggunaan yang berterusan membuatkan rahim menjadi sihat.
:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba

TINDAKBALAS KEPADA PENGGUNA

 
:- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
:- Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
:- Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim
:- Terasa denyutan pada faraj.
:- Terasa hangat dalam faraj.
:- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
:- Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.
:- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
:- Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.
:- Payudara tegang dan pejal.
:- Punggung tegang dan pejal.

RAMUAN
~Semen Croton Caudatum
~Folium Hippocratea Indica
~Herba Phyllagathis rotundifolia
~Semen Nigella Sativa
~Rhizoma Zingiber Officinate
~Fructus Cuminum Cynimum
~Fructus Unacaria Gambir
~Rhizoma Kaempferia Galanga
~Semen Amomum Kepulaga
~Semen Myristica Fragrans


KELEBIHAN JAMU DEWI DARA 

  • memberikan tenaga,
  • merawat masalah keputihan,
  • memecahkan angin dalam badan dan terkentut2,
  • memanaskan urat2 yg sejuk n ngilu,
  • merawat sengugut,
  • mengecutkan dan mencuci rahim,
  • melancarkan peredaran darah,
  • membuang toksik dalam badan dgn memudahkan buang air besar,
  • membantu wanita berahi.
  • melancarkan period sesuai bg mereka yg mengalami masalah period tidak menentu
  • insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
  • Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba
  • IA JUGA MAMPU BERPERANAN MERAWAT RAHIM DARI DALAM SECARA SEMULAJADI
  • MENGECUTKAN RAHIM
  • MENGECUTKAN BATU MEROYAN
  • MAMPU MENURUNKAN BERAT BADAN
  • MAMPU MENAIKKAN SERI WAJAH JIKA DIAMBIL SECARA KONSISTEN
  • MENEGANGKAN PAYUDARA
  • MENEGANGKAN PUNGGUNG



CARA PENGGUNAAN :

  • 2 kapsul setiap hari selepas makan. 
  • Botol berikutnya 1 kaspul setiap hari selepas makan.
  • HARUS MINUM AIR DENGAN KADAR YANG SEPATUTNYA


 

 





_____________________________________________________________________

JAMU DEWI SUCI 12 BIJI


HARGA : RM 65 / BOTOL

GOLONGAN YANG BOLEH MENGGUNAKAN JDS

1- Wanita yang belum menopause.
2- Wanita yang miss-v ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari miss-v bukan kencing
6- Wanita yang rahim kembang lepas bersalin
7- Wanita rahim kembang selepas period
8- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
9- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam bahagian intim dengan kerap

BAGAIMANA JDS BERFUNGSI

1- Rempah di dalam miss-v akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam miss-v akan menyedut semua jenis air termasuk di dalam rahim sehingga rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut rahim dan jatuh kedalam miss-v. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak rempah tersebut akan menyedut air dari mr.zack sehingga mempercepatkan air mani keluar.
5- Rempah di dalam faraj akan mengakibatkan miss-v mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan miss-v. Rempah bertindak seperti memeras rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.

KELEBIHAN JDS


  • merapatkan / mengetatkan faraj 
  • mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama) 
  • meningkatkan kemutan 
  • menyerap dan mengeluarkan kotoran / keputihan / darah beku 
  • mengecutkan rahim dan batu meroyan
CARA PENGGUNAAN

Panduan insert Jamu Dewi Suci & Susuk Qalbu

Klik Untuk Besarkan


i) Hari pertama : 

Insert 2 biji dan Makan 4 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

Cara insert :
  • Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 kapsul ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kiri.
  • Kemudian, tolak 1 kapsul lagi ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kanan. 
  • Tolak sedalam-dalamnya.

ii) Hari kedua : 

  • Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

iii) Hari ketiga : 

  • Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak (masa ni cukup 72 jam keluarkan rempah tadi).

iv) Hari keempat :
  •  Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

p/s : 
  • Dilarang bersama selepas insert kapsul untuk proses pemulihan. 
  • Selepas 3 hari (72 jam) keluarkan sisa kapsul dari bahagian intim. 
  • Selepas dah keluarkan sisa kapsul tu baru boleh bersama dengan suami. 
  • Dan rasailah kenikmatannya. Setiap malam adalah malam pertama

TINDAKBALAS POSITIF KEPADA PENGGUNA

1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di miss-v
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari–ari.

SITUASI PENGGUNA KETIKA MENGGUNAKAN JDS

1- Miss-v menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian miss-v

SITUASI PASANGAN (SUAMI PENGGUNA)

1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan miss-v tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian mr.zack maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa mr.zack seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

KELEBIHAN MENGGUNAKAN JDS

1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Anda kembali dara

TINDAKBALAS HERBA NEGATIF KEPADA PENGGUNA

~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

DILARANG KERAS UNTUK

1- Wanita yang masih belum melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering (ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)

RAMUAN

1- Kacip Fatimah
2- Garam Supit
3- Belimbing Bukit
4- Sireh

TESTIMONI JDS







_______________________________________________________________________________

SUSUKAN QALBU 5 SOFTGEL





HARGA : RM 40 / BEKAS

RAMUAN

  • Manjakani
  • Minyak zaitun 
  • Aloe vera dan lain-lain bahan

CIRI / CIRI SUSUKAN QALBU


  • teksture yang lembut.
  • tidak perlu dikorek keluar.
  • disebabkan teksture yg lembut mudah hancur, tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
  • mudah meresap dan menarik keputihan.
  • tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasukkan.
  • akan terasa kering tapi miss V akan terasa grip sangat

SESUAI UNTUK 


  • Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
  • Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau. 
  • Wanita yang mengalami kemaluan berbau. 
  • Wanita yang telah kehilangan grip.

BERFUNGSI UNTUK 


  •  Mencairkan dan mengeluarkan keputihan.
  •  Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup.
  • Mengembalikan keadaan dara semula.
  • Mengembalikan grip

CARA GUNA


Panduan insert Susuk Qalbu dan Jamu Dewi Suci

Klik Untuk Besarkan


1) Digunakan selepas buang air kencing. Keringkan miss V.
2) Dalam keadaan mencangkung, tolak sebiji ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh. Tahan selama 3-4 hari tak perlu keluarkan, biarkan ianya keluar sendiri.
3) Cara tolak melalui bahagian intim.. ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu.relax dan secara santai


PERINGATAN : 

1- Beri masa ia bertindak balas dan "OFF" bersama suami dalam tempoh 24 jam.
2- Produk ini tidak boleh di makan.

3- Tidak sesuai untuk anak dara.
4- Tidak sesuai untuk wanita yang hamil.

TINDAKBALAS KEPADA PENGGUNA


1) Pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam (gatal) dalam 3 ke 4 jam.
2) Pada masa sama akan mula rasa pedih dan perih tapi faraj akan terasa sangat grip. Keadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihat "basuhla" gunakan FW kita berubat tu ( Arab & Rose ) spices atau air suam.
3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji..tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.
4) Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.
5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal.

Peringatan beri masa SQ kerja dan "off" bersama pasangan dalam tempoh 24 jam


TESTIMONI SQ





_________________________________________________________________

SABUN LULUR KASIH 100GM



HARGA : RM 36 / PC


BERFUNGSI UNTUK 


  • membuang sel kulit mati
  • melembutkan kulit seluruh badan 
  • membantu peredaran darah
  • membantu untuk menghapuskan gatal
  • bekas-bekas kudis 
  • panau
  • parut serta jerawat badan dan anti radang


TESTIMONI PENGGUNA


Klik Gambar Untuk Besarkan
salam semua..mau share..alhmdlh sgt bpuas hati dengan SABUN LULUR KASIH (SLK)..celah2 jari saya ni gatal2, berair & terkupas2..doktor ckp eczema..sudah 3bulan x sembuh2..sblum ni guna mcm2 krim n sabun tmasuk mbss, gtl2 tu kering tapi akn gatal smula dan semakin merebak..2hari lepas order SLK..smpai ja sy trus pakai time mandi petang..mlm tu sy perasan yg sy dah x t'garu2 mcm selalu..yg berair n tkupas2 tu pun kering..jd sy tekad pakai SLK stiap kali mandi..gmbr ni adlh keadaan jari2 sy setelah 3 kali pgunaan SLK..eczema tu dah kering..boleh bayangkan x betapa teruknya keadaan jari2 sy sbelum ni? gatal, berair, terkupas n kadang2 bdarah klu tlalu kerap digaru..mau bdepan dengan public pun malu..lagi2 time buat bayaran di kaunter..dahla tangan kanan..syukur alhamdulillah demgan izin Allah eczema sy sembuh dgn SLK..^__^ nti sy share gmbr jari sy slepas sminggu pulak..harap kembali kepada keadaan asal..amiin :)

Klik Untuk Besarkan Gambar
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

_______________________________________________________________________

MEDICATED SLIM SOAP 100GM



HARGA : RM 36 / PC


Fungsi :


  • slimming pecah lemak
  • menanggalkan kulit2 mati
  • vitamin utk kulit dari pegaga bg mengelakkan parut seperti rekahan selepas beranak
  • Digunakan sebagai scrub juga
  • menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam

  •  Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.


  • Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

  •  Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

_________________________________________________________________


3 IN 1 GP SOAP - SABUN KHAS UTK JERAWAT  60GM



SABUN KHAS UTK JERAWAT " 3 in 1 Goodbye Pimpal ( 3 in 1 GP)" 


HARGA : RM 29 / PC


Ramuannya:


  • beras, 
  • pulut hitam + pulut putih, 
  • pinang, 
  • temu, 
  • kunyit,
  • akar wangi,
  • limau nipis,
  • kulit kayu manis dan 
  • buah pala

Sabun ini di reka khas untuk golongan adik-adik muda remaja atau dewasa yang mengalami perubahan hormon yang mengakibatkan muka berminyak dan berjerawat. Yang sampai keluar nanah pun ada. Ini sebenarnya boleh mengakibatkan sesorang itu berasa rendah diri.

Berfungsi khas untuk mengurangkan minyak berlebihan di wajah serta mengeringkan jerawat dengan izin Allah. Apa yang dikatakan "Three in One" ialah:-

  • Berfungsi sebagai pencuci-muka -3 kali sehari dengan buih sahaja.
  • Berfungsi sebagai scrub - seminggu sekali dengan menggosokkan sabun di muka.
  • Berfungsi sebagai masker - seminggu sekali dengan merendam sabun tersebut supaya yang lembik ( benyek) di ambil dan dijadikan masker sehingga kering.

Insyaallah dengan dengan izin Allah jerawat-jerawat di wajah berjaya dikeringkan dan telah terbukti berjaya membantu beberapa pengguna-pengguna awal 3 in 1 GP.

_______________________________________________________________________________

MASKER V 8GM





HARGA : RM 30 / BOTOL

KEGUNAAN MASKER V 

  • hilangkan gatal-gatal miss V. 
  • keselesaan sepanjang hari, rasa kering dan tiada rasa melekit. 
  • Bau hilang.

Then masa nak mandi boleh ambil masa untuk scrub balik bedak-bedak yang disapu tadi. Dah boleh tengok kesan pakai MASKER INTIM masa ni. Banyak daki-daki akan keluar dan itu semua ialah sel kulit mati yang ada pada miss V. Bila dah scrub then lap dengan kain bersih U All boleh rasa sendiri halus, lembut & licin. Penggunaan setiap hari miss V akan bersih, takde lagi lebam-lebam. Fresh pink!! Bagi yang menjaga kebersihan miss V rawatlah daripada sekarang. Jangan biar keputihan & lendir berkumpul lama-lama dalam faraj. Kotor dan sangat bahaya ye..

BERFUNGSI UNTUK 


  • merawat masalah kegatalan di bahagian intim 
  • menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber 
  • menggebukan pipi vagina
  • memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh / lebihan lendir 
  • mengembalikan warna asal miss v

RAMUAN


  • manjakani
  • cengkih
  • pinang muda
  • sireh

KELEBIHAN

  • Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus
  • Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
  • Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang
  • Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan faraj 

CARA GUNA 


  • - Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan DAN DISAPU keseluruhan termasuk pipi kanan dan kiri faraj sebagai bedak.
  • - Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab
  • - Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali MASKER INTIM SDM.

TESTIMONI








_____________________________________________________________________


MAAJUN CINTA ADAM & HAWA 45GM



HARGA  : RM 48 /  BOTOL

Golongan yang sesuai menggunakan MAAJUN CINTA ADAM &  HAWA :

1- Lelaki dan wanita dewasa
2- Lelaki dan wanita yang kurang nafsu syahwat
3- Lelaki yang lemah tenaga batin
4- Lelaki dan wanita yg mementingkan kesihatan dalaman
5- Wanita didalam pantang ( buang angin dalam badan, takde sejuk-sejuk, rasa sedap je badan nanti)

  Ibu mengandung tidak dibenarkan !!

Cara pengambilan : 

  • gentel, kunyah, makan dan minum air masak. 
  • pastikan tangan kering, 
  • elakkan terkena air kerana boleh menyebabkan kulat. 
  • satu bekas boleh tahan sehingga 1 bulan dan bergantung juga pada penggunaan.


Tindak balas setelah menggunakan MAAJUN CINTA ADAM &  HAWA :

1. Badan terasa lebih bertenaga dan cergas
2. Peredaran darah menjadi lancar
3. Membuang angin dalam badan, badan rasa ringan je lepas makan ni
4. Membantu melawaskan buang air kecil dan besar
5. Membuang sisa toksin di dalam badan



___________________________________________________________________________

COOL MEDICATED FEMININE WASH 100ML




HARGA : RM 48 / BOTOL

Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya. Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon. Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini. Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash ini.

Tetapi awas, jika terdapat bauan yg luar biasa itu adalah tanda jangkitan vagina. 


COOL MEDICATED FEMININE WASH :


  • Diperbuat daripada bahan2 alam semulajadi seperti herba, flora & tumbuh-tumbuhan untuk mengekalkan pH normal vagina. 
  • Tumbuhan & herba digunakan utk membersih & menghalang bauan kurang enak & mencegah kegatalan. 
  • Selamat & sangat lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan di seluruh badan. Kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau & membuat anda berasa selesa.
  •  Herba istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina. 
  • Amat membantu di waktu haid dari semua ketidakselesaan kebersihan yg meyakinkan. Feminine wash bau nya wangi, bau rose yang kuat, dingin dan menyegarkan.
  • Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan.
  • Sesetengah orang yang ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal-gatal amat sesuai menggunakannya.
  •  Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang. 
  • Gabungan ubat hospital, herba, dengan ekstrak ros / rempah arab.


BERFUNGSI UNTUK

  • Merawat keputihan
  • Membunuh kuman dan fungus
  • Mencegah bau vagina
  • Menyamankan vagina
  • Berfungsi sebagai anti bakteria
  • Menghilangkan kegatalan:- Boleh digunakan ketika haid & ketika mengandung

WANGIAN :

~ Herba arab
~ Ekstrak Rose
                                   


                         TESTIMONI PENGGUNA 

Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan
Klik Gambar Untuk Besarkan

_______________________________________________________________________________


BERINA C PLUS 15 SACHETS x 10ML







HARGA : RM 38 / BOX



Pastikan anak2 anda telah berBERINA C+ sebelum ke sekolah. 
Jus minuman sunnah mengandungi 7 jenis herba sunnah kaya dgn VITAMIN C untuk kecerdasan otak dan membina IQ yg tinggi. Bagus utk Minda Anak-Anak. Mana yg tak sempat breakfast pastikan anda bekalkan mereka 2 sachet utk kecergasan tubuh dan minda di waktu pagi dan petang. Mudah dibawa ke mana2 sahaja. Terus diminum dari sachet.


GOLONGAN YANG BOLEH MENGAMBIL BERINA C PLUS :

- Baby (6 bulan ke atas) - cuma hujung sudu sahaja
- Kanak-kanak (1 tahun ke atas) - cuma 1 sudu teh mencukupi
- Remaja & Dewasa - 1 sachet / 2 sachet


BERFUNGSI UNTUK :

~ Prebiotik
~ Tenaga Aktif
~ Minda Sihat Cergas
~ Kuat Daya Ingatan
~ Sel Darah Sihat
~ Immunisasi Badan
~ Nutrisi Semulajadi
~ Elok jika alami sembelit


KHASIAT TERDIRI DARIPADA :

1. Delima
2. Madu
3. Kismis
4. Buah Tin
5. Saffron
6. Gam Arab
7. Habbatussauda

Delima
Delima digelar ’superfruit’ mengandungi antioksidan yang unggul diterajui oleh asid ellagik yang berupaya melindungi kalenjar prostat, payu dara, organ paru-paru dan jantung atau sistem kardiovaskular.
Firman Allah yang bermaksud, " Di dalam kedua- duanya (syurga) juga terdapat buah- buahan serta pohon kurma dan delima". [Surah al Rahman ayat 68]. Allah menyebut buah delima (rumman) sebanyak 3 kali di dalam ayatNya untuk menunjukkan betapa hebatnya penciptaan Allah itu dan ia juga disebut sebagai buahan daripada syurga.


Madu
Mengikut kajian yang dibuat oleh USM, madu lebah asli memang diakui mengandungi Antibakteria, Antifungus, Antivirus, Antioxidant, Anti-inflammatori, Antikancer, Analgesik, Antipyretik, Aphrodisiak, Antifertiliti, Anti-penuaan, Anti-diabetik, Antiseptik, Pengawet, meningkatkan imuniti dan mengurangkan kolestrol. Kandungan Anti-diabetik yang terdapat dalam madu lebah asli tersebut membolehkan pesakit kencing manis menggunakan madu lebah asli sebagai sumber gula dan sekaligus menjadi ubat yang paling mujarab.


Kismis
Nabi Muhammad SAW bersabda: “Biasakanlah memakan kismis kerana kismis dapat menghilangkan kepahitan (hempedu/cairan kuning), menghilangkan lendir, menyihatkan badan, membaguskan rupa, menguatkan saraf dan menghilangkan letih”.


Buah Tin
buah tin juga sangat bermanfaat kepada umat manusia seperti yang diterangkan dalam surah At-Tin (surah ke 95 dalam Al-Quran). Antara khasiat buah tin termasuklah menyingkirkan keracunan (toksin), mencairkan tekak, mengurangkan batuk yang berpanjangan lantas melapangkan dada. Ia juga berfungsi untuk membersihkan hati (kidney) dan jantung dan membersihkan lendir dalam usus. Buah tin sangat bermanfaat kepada pesakit buasir, dimana ia dapat membantu mengurangkan bengkak pada buasir dan seterusnya mengecutkannya. Buah tin juga membantu melawaskan kencing dan merawat sakit-sakit badan. Selain dari itu buah tin dipercayai dapat menyembuhkan penyakit bengkak telinga dan mempercepatkan pertumbuhan gigi bagi kanak-kanak.


Saffron
Safron atau nama lainnya ialah zafaran atau koma-koma merupakan tumbuhan herba yang sangat terkenal dan mahal. Safron ini diambil daripada bunga saffron crocus , sejenis bunga yang cantik dan berwarna ungu. Sehektar tanah hanya mampu menghasilkan lima hingga tujuh kilogram safron kering. Oleh sebab itu, safron sangat tinggi nilainya. Safron ini juga telah digunakan pada zaman Rasulullah lagi bagi menguatkan daya ingatan.


Tumbuhan ini sangat terkenal dengan khasiatnya :


- Kaya vitamin B1
- Kaya vitamin B2
- Mampu merawat jerawat dan penyakit kulit.
- Kandungan antioksida yang tinggi.
- Melembutkan kulit.
- Mencegah jeragat.
- Membantu perkembangan otak bayi dalam kandungan (dengan meletakkan 2 atau 3 urat filamen safron ke dalam susu-kepercayaan rakyat India.)
- Merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia.
- Menurunkan tekanan darah.
- Mencegah asma.
- Menambah tenaga.
- Meningkatkan daya imunisasi badan.
- Mengatasi masalah kitaran haid yang tidak teratur


Gam Arab
Gam Arab mengandungi pelbagai khasiat. Antara khasiat Gam Arab :
Meningkatkan Penyerapan Kalsium.
Seterusnya Membawa Kepada Kepadatan Tulang Yang Lebih Baik Dan Meningkatkan Kekuatan Tulang.
Pengurangan Usus Bocor Dan Toksin.
Meningkatkan Pengawalaturan Usus Pukal Dan Kelembutan.
Meningkatkan Horman Darah Mengurangkan Rasa Lapar.
Mengurangkan Risiko Jangkitan Usus.


Habattusauda
Mengandungi Lebih Daripada 67 Kandungan Bahan Aktif Di Dalamnya. Bahan-Bahan Ini Dapat Membantu Menyembuhkan Beberapa Penyakit Yang Sering Dihadapi Oleh Manusia. Hsauda Ini Ialah Satu Supplement/Ubat Yg Membetulkan Perjalanan Sistem Tubuh Seseorang Individu Itu. Ianya Akan Membersihkan Darah Dan Menjadikan Individu Itu Lebih Bertenaga Dan Sihat .

Habatussauda adalah kandungan penting dalam Berina C Plus..Berina C Plus (BCP) ni mmg digalakkan utk org yang mengandung, kerana Berina C Plus mengandungi herba sunnah iaitu herba makanan nabi seperti habatus sauda, madu, saffron gam arab. Ia membantu perkembangan otak bayi di dalam kandungan (kepercayaan orang india-mereka meletakkan 2-3 urat filamen safron ke dalam susu mereka). Kenapa nak menyusahkan diri, Berina C Plus kan ada.

TESTIMONI PENGGUNA










______________________________________________________________________


COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE
 12 SACHETS x 25ML



HARGA JUALAN : RM 100



BAHAN - BAHAN



  • KOLAGEN
  • ASTAXANTHIN
  • EKSTRAK ROSELLE
  • CUKA EPAL
  • GAMAT
  • HALIA
  • MANJAKANI
  • KACIP FATIMAH
  • SIREH
  • GINGKO BILOBA
  • LOBATA
  • PEGAGA
  • SAWDA
  • UBI BIT MERAH
  • GARAM BUKIT
  • GOLONGAN YANG BOLEH MENGAMBIL CHW
  • anak dara / mak dara
  • Lelaki Bujang dan yang dah berkahwin
  • perempuan baru lepas bersalin
  • perempuan yg memasuki zaman menopous @ yg sdh menopous
  • yang mempunyai masalah kulit berjerawat, berjeragat, berminyak, tona kulit tidak sekata, kusam.
  • serta untuk mereka yang mementingkan kecantikan dan kesihatan luaran dan dalaman

KELEBIHAN CHW 

  • dapat menutup liang2 pori yg terbuka
  • dapat mengembalikan dan menegangkan kulit2 anda..
  • membantu pengaliran darah berjln dgn lancar.
  • membantu masalah rambut gugur dan kuku yg kurang sihat
  • melancarkan perjalanan drh
  • menguatkan otot dan sendi
  • membentuk otot2 dan bentuk bdn yg menawan
  • memperbaharui sel2 baru.
  • melicin, menggebu, menganjal dan menghaluskan kulit.
  • dapat memontok dan menegangkan payudara dan punggung
  • dapat memantapkan aset wanita
  • meningkatkan kebahagiaan dan kemesraan dalam rumah tangga
  • dapat mencegah penyakit lupa (Alzheimer)dapat mencegah serangan jantung.
  • dapat mencegah dan merawat mati pucuk
  • dapat merawat masalah kurang pendengaran dan dengung telinga
  • dapat meningkatkan daya ingatan
  • membantu masalah haid tidak teratur
  • masalah keputihan
  • merapatkan bhgn intim wanita
  • mengecutkan dan menyihatkan rahim
  • mengelakkan air lelehan dari vagina berbau busuk
  • Memecahkan molekul lemak dan membantu proses penurunan berat badan.
  • Mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit atau masalah kesihatan seperti alergi (disebabkan binatang kesayangan, makanan dan persekitaran), jangkitan sinus, selsema, jerawat, kolestrol tinggi, keletihan yang kronik, sakit ulu hati, sakit tekak, dermatitis, artritis(bengkak sendi), gout dan menurunkan tekanan darah tinggi.
  • Mengandungi Pectin, sejenis serat yang membantu menurunkan kadar kolesterol jahat dan mengimbang tekanan darah dalam badan.
  • Membantu mengekstrak kalsium dari buah-buahan, sayur-sayuran dan daging untuk menguatkan tulang.
  • Kaya dgn Potassium yang membantu proses detoksifikasi harian untuk kecantikan kulit, merawat masalah kerapuhan kuku dan gigi, keguguran rambut serta boleh merawat masalah sinus.
  • Kaya dgn Beta Carotene yang membantu memperbaharui kerosakan sel-sel tubuh akibat aktiviti radikal bebas, menegangkan dan memudakan kulit.
  • Mengandungi Malic Acid yang berfungsi sebagai agen anti-kulat untuk menentang jangkitan kuman, bakteria dan lain-lain hidupan mikroorganisma.
  • Mengimbang kadar asid-alkali dalam badan, membantu melarutkan himpunan asid urik di sekeliling tulang rawan seterusnya menghilangkan sakit-sakit dan lenguh-lenguh pada sendi, otot dan badan.
  • Menghilangkan selsema & sakit tekak
  • Meredakan batuk & mencairkan kahak
  • Menyihatkan & mencerdaskan minda
  • Mengurangkan stress & sukar tidur
  • Mencegah kanser & penyakit kronik
  • Menstabilkan tekanan darah tinggi
  • Meningkatkan daya tahan tubuh
  • Membantu proses pencernaan
  • Mencantikkan kulit & awet muda
  • Mengurangkan kolesterol yang berlebihan
  • sebagai anti-oksidan, 10 kali lebih bagus daripada beta-carotenesebagai anti-oksidan, 500 kali lebih bagus daripada Vit E
  • meningkatkan tenaga dan ketahanan
  • memperbaiki sistem antibodi badan
  • boleh mengurangkan stress
  • Untuk kulit yang cantik, tulang, gigi dan sendi yang sihat.
  • Mempercepatkan luka sembuh
  • Antioksidan yang bagus (mencegah dari radikal bebas)
  • Melindungi dari jangkitan dan selsema
  • Meningkatkan imunisasi badan
  • Mencegah dari anemia (kekurangan zat besi & sel darah merah)
  • Merawat jangkitan salur kencing
  • Memperbaiki aura dan meningkatkan potensi diri.
  • Melembut dan mengekalkan kecantikan kulit secara semula jadi.
  • Mencerahkan kulit dan mengembalikan keremajaan tubuh badan.
  • Membuang kekotoran, toksin dan sel-sel kulit mati.
  • Melancarkan peredaran darah serta menenangkan fikiran.
  • Merawat masalah kulit seperti jerawat dan parut.
  • Mencegah kanser usus, paru-paru dll
  • Baik utk Jantung - mencegah penyakit jantung
  • Baik utk Hati - merangsang fungsi hati
  • Mencegah penyakit kerosakan retina mata
  • sumber tenaga yg baik
  • Mengelak dari serangan penyakit strok
  • Mencegah gejala asma

CARA PENGAMBILAN


  • AMBIL 1 SACHET SEHARI PADA WAKTU MALAM SEBELUM TIDUR.
  • KOYAKKAN 1 SACHET DAN TERUS MINUM.
  • MINUM BANYAK AIR BAGI MEMUDAHKAN URUSAN PENYERAPAN DALAM DARAH.
  • SIMPAN DI TEMPAT KERING PADA SUHU BALIK.






TESTIMONI PENGGUNA
Klik Untuk Besarkan



Klik Gambar Untuk Besarkan



Klik Gambar Untuk Besarkan




Klik Gambar Untuk Besarkan











_______________________________________________________________________________





MR ZACK POWERBRO 
ISI KANDUNGAN : SETIAP KAPSUL 360MG

HARGA PASARAN : RM69
TIDAK TERMASUK KOS POS



* Digunakan secara tradisional untuk kesihatan lelaki dan untuk kesihatan pinggang.


* Extrak herba semula jadi.

BAHAN-BAHAN :

  • Radix Eurycoma Longifolia
  • Radix Alomorphia Malaccensis
  • Tuber Coleus Tuberosus
  • Folium Fagree Fragrans
  • Radix Acorus Calamus
  • Herb Vitex Longisepala
  • Rhizome Zingeber Cassumunar
ARAHAN PEMAKANAN :

  • 1 Kapsul diambil 1 jam sebelum makan pagi atau malam

AMARAN :

  • Ini adalah persediaan tradisional.
  • Jika penyakit berlarutan, sila dapatkan nasihat doktor.
  • Kanak-kanak dan wanita dilarang makan ubat ini.
  • Jauhi daripada kanak-kanak.
  • Simpan di tempat kering dan dingin.








________________________________________________

JAMU DEWA SAKTI (SERI DEWA MALAM)




ISI KANDUNGAN : 30 KAPSUL


HARGA PASARAN : RM 65

TIDAK TERMASUK KOS POS




KEGUNAAN :

  • Membuang angin bisa dalam badan
  • Melancarkan darah
  • Memulihkan tenaga dan kesihatan lelaki.

PERINGATAN :

  • Ini adalah persediaan tradisional
  • Jauhi dari kanak-kanak
  • Jika penyakit berlarutan sila dapatkan nasihat doktor
  • Simpan di tempat kering di bawah suhu 30c
  • Lindungi daripada cahaya dan kelembapan

CARA MAKAN :


  • 2 biji kapsul, 1 kali sehari selepas makan.
BAHAN AKTIF :

  • Radix Eurycoma Longifolia
  • Radix Smilax Myosotiflora
  • Seed Nigela Sativum
  • Fructus Myristica Fragrans
  • Rhizoma Zingiber Officinate
  • Folium Cassi Angustifolia
  • Fructus Coriandum Sativum
  • Fructus Amomum Kepulaga
  • Cortex Cinnamonium Zeylanicum
  • Seed Pimpinella Anisum
  • Seed Triticum Aestivum
  • Seed Helianthus Annuus




_____________________________________________

COOL SLIMMING ESSENCE WITH MULTI-VITAMIN (SERI DEWA MALAM)


ISI KANDUNGAN : 100 ML
HARGA PASARAN : RM 48


KANDUNGAN :

  • Lipowax 
  • Phenoserve
  • Mentol Crystal
  • Sorbitol or Glycerin
  • (humectant)
  • Olive Oil
  • Essential Oil Juniper / Tennel / Grapefruit / Ginger / Lime

KEGUNAAN :

  • Membantu anda melangsingkan badan
  • Mendapatkan kontur / bentuk v di muka
  • Mengurangkan lapisan lemak degil di dagu
  • Membantu memecahkan lemak di badan 
  • Mengatasi maslah perut buncit
  • Membuang angin dalam badan
  • Melancarkan darah dalam badan
  • Mengatasi masalah selulit dan rekahan akibat mengandung
  • Mengatasi masalah lenguh-lenguh sendi dan sakit badan

CARA PENGUNAAN :

  • Sapu dan urut perlahan -lahan ditempat yang dikehendaki.
  • Krim esen akan meresap ke dalam kulit dan prosess metabolism akan berlaku
  • Basuh tangan selepas setiap penggunaan.





____________________________________________________________________________



MEDICATED MULTIPURPOSE HOT ESSENCE (SERI DEWI MALAM)


ISI KANDUNGAN : 100 ML

HARGA PASARAN : RM48

TIDAK TERMASUK KOS POS

KANDUNGAN :

  • Aqua 
  • Glycerin
  • Butylene Glycol
  • Basil Extract
  • Pepper Extract
  • Lemongrass Extract
  • Ginger Extract
  • EDTA
  • Allantoin
  • Citric Acid
  • Carbomer
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Potassium Sorbate
  • Soduim Benzoate
  • Rose Fragrance

KEGUNAAN :

  • Membantu anda melangsingkan badan
  • Membantu memecahkan lemah di badan
  • Mengatasi masalah perut buncit
  • Membuang angin dalam badan
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengatasi masalah selulit dan rekagan akibat mengandung
  • Mengatasi aslah lenguh,sendi, otot dan sakit badan
  • Menghangatkan urat-urat yang sejuk dan bisa
  • Baik untuk ibu di dalam pantang
  • Boleh digunakan jika terkena gigitan serangga berbisa
CARA PENGUNAAN :

  • Sapu dan urut perlahan-lahan di tempat yang dikehendaki.
  • Krim esen akan meresap ke dalam kulit dan prosess metabolism akan berlaku.
  • Basuh tangan selepas setiap penggunaan.



____________________________________________________________________________

LOVEBIRD OIL 20ML 


HARGA JUALAN : RM 65
* BELUM TERMASUK KOS POS *

BERFUNGSI UNTUK

ENCIK SUAMI
- Melambatkan ejakulasi dan tahan lebih lama
- Membesarkan, menegang, memanjangkan zakar ke tahap maksima
- Mengelakkan tiada ereksi atau mati pucuk
- Memantapkan dan memadatkan zakar secara semulajadi
- Melancarkan perjalanan darah di bahagian zakar
- Melambatkan pancutan
- Menambahkan nikmat sang isteri
- Menguatkan dan memperkasakan zakar suami

PUAN ISTERI
- Menegang dan memejalkan payudara
- Menghaluskan dan menggebukan payudara
- Memadatkan, memejal dan menonggekkan punggung


RAMUAN
:- Belacak
:- Pinang muda
:- Minyak kelapa dara
:- Dan beberapa herba terpilih


CARA GUNA

UNTUK LELAKI

- Mulakan di pagi hari dgn meminum atau makan hidangan yg panas
- Para suami tidak digalakkan memakan yang sejuk dari peti ais
- Urutan sebaiknya dilakukan sebelah malam atau pagi
- Biarkan kering seketika dan boleh beraksi bila-bila masa
- Lakukan urutan selama sebulan, akan besar dan panjang secara semulajadi.
- Titikkan Love Bird Oil ke tapak tangan dan sapukan ke seluruh zakar
- Genggam zakar dan urut perlahan-lahan menaik dari pangkal dubur ke arah kepala zakar
- Ulang selama 10 minit

UNTUK PEREMPUAN

- Sapukan pada payudara dan urutkan dari bawah ke atas dlm bentuk pusingan hingga ke pangkal ketiak
- Urutkan juga di pangkal ketiak dan lengan ke arah bahu
- Urutkan di punggung ke arah atas dan naikkan kaki ke belakang utk membentuk dan menaikkan punggung.
- boleh juga digunakan untuk "sengkak" dari punggung


_________________________________________________________________

COLLASLIM 15 SACHETS

HARGA MURAHCHEAP : RM 75
TIDAK TERMASUK KOS POS





Minuman pelangsing berkolagen keluaran terbaru SERI DEWI MALAM
Gabungan 3+1 yang mengandungi bahan utama iaitu serat (fiber), kolagen sumber marine dan Vitamin C yang berasaskan ekstrak buah-buahan berries.

BERFUNGSI UNTUK
1. Berkesan secara ubatan herba bagi mengawal obesiti (kegemukan) dan tahap kolesterol individu.
2. Mengatasi masalah perut buncit tanpa perlu kerap ke tandas.
3. Membantu melangsingkan badan agar kelihatan lebih ramping dan menawan
4. Mengawal selera makan termasuk kegilaan pada manis-manisan
5. Mengandungi vitamin C yang tinggi yang biasanya digunakan sebagai tonik untuk jantung
6. Pengawal selera makan secara semulajadi. Herba Hoodia mengandungi molekul aktif yang akan memberi isyarat kepada otak bahawa kita telah pun kenyang.

KEISTIMEWAAN
1. Membantu mengurangkan berat badan tanpa merasa ketidakselesaan dan tanpa kesan sampingan.
2. Diantara fungsi White Kidney Bean adalah membantu mengawal berat badan yang sihat dengan menghalang enzim alpha amylase dari menukar kandungan kanji yang bakal diserap kedalam badan. Ia akan dibuang sebagai bahan kumbahan
3. Mengurangkan risiko sakit jantung
4. Mengandungi zat besi untuk tenaga dengan membantu mengisi semula kandungan zat besi dalam badan
5. Menstabilkan kandungan gula dalam darah serta memberikan tenaga secara berterusan
6. Membantu meningkatkan kadar metabolisma dan pembakaran lemak.
7. Membantu menjadikan kulit lebih cerah, halus, gebu dan sekata.
8. Menyegarkan dan menyihatkan kulit.
9. Mengurangkan garis halus dan kedut-kedut pada kulit
10. Menguatkan dan memperbaiki struktur kuku dan ketahanan rambut
11. Mengurangkan kerosakan pengoksidaan pada sendi.
12. Membuatkan badan menjadi lebih ringan dan bertenaga.
13. Membantu menghilangkan rekahan pada tumit kaki.
14. Sesuai diguna untuk lelaki dan wanita.

CARA MAKAN
- Bancuh dgn air 200ml(air sejuk), tanpa ais. Kacau dan sedia untuk diminum.
- Pagi dan Malam (sebelum breakfast dan sebelum makan malam)

___________________________________________________________________________

VAGINA TIGHTENING GEL 15ML

HARGA MURAHCHEAP : RM 56

TIDAK TERMASUK KOS POS





Tahap keanjalan semulajadi vagina bukan sahaja disebabkan oleh proses kelahiran semata-mata, tetapi beberapa faktor lain seperti usia, hubungan kelamin yang kasar dan terlalu kerap, kehilangan bentuk asal atau sememangnya longgar secara semulajadi.

Vagina yang longgar boleh mengakibatkan banyak masalah apabila seseorang itu tidak dapat lagi merasai sensasi dan nikmat semasa bersama pasangan. Ini adalah satu pengalaman yang amat mengecewakan lalu lama-kelamaan hubungan menjadi dingin.
BERFUNGSI UNTUK
1. Mengetatkan Vagina
2. Memutarkan kembali jam biologi dan mengembalikan elasticity vagina
3. Pelincir Semulajadi
4. Mengurang kesakitan akibat kekeringan
5. Dapat merasakan kesan sensasi ketat dalam masa yang singkat walaupun dengan penggunaan yang pertama
6. Meremajakan dan menyuburkan dinding vagina
7. Melembapkan dan memberikan sensitiviti pada dinding vagina
8. Merangsang ghairah seksual
9. Mencegah bakteria dan anti-fungal
10. Keseluruhan vagina yang bersih, harum, sihat dan segar
11. Mengembalikan keyakinan diri bersama suami
RAMUAN
- Manjakakani
- Pueraria Mirifica
- Aloe Vera

(Ektrak dari herba2 ini diadun ke dalam bentuk gel yang dapat memperbaiki keanjalan dan kekekatan vagina sehingga 80% jika digunakan secara konsisten. Ia adalah berubat untuk mencegah dari bakteria atau fungus yg menyebabkan masalah keputihan dan bau kurang enak)

CARA GUNA
Picit gel sebesar duit 10 sen, sapukan di sekeliling dinding vagina

- 2 kali sehari selepas mandi 

"Sapukan ke dalam vagina guna jari sedalam yg boleh. ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif. Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke "kelentik" dimana ada satu titik ghairah dipaggil "G-SPOT". Gel ini akan mematikan fungus-fungus dan bakteria di dalam vagina lalu mencegah terjadinya keputihan. Apabila bersih dinding vagina akan menggebu dan subur serta lembap kembali.

Boleh digunakan oleh sesiapa saja tanpa mengira usia. Ada juga wanita yg masih muda tetapi hilang ghairah kerana tiada sensitiviti lebih lagi selepas bersalin. Elok untuk mereka yang faraj kering kerana ia menyuburkan dan kembalikan kelembapan semulajadi dan amat sesuai utk mereka yg menghampiri peringkat menopos dan yang telahpun menopos. InsyaAllah gel berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yang semakin lupus."

________________________________________________________________________






Share on Google Plus

About murahcheaponline cantikbeautymall

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment