NEUWHITE MIXED FRUITS WITH L-GLUTATHIONE NATURESVILLE


 ISI KANDUNGAN : 1100MG x 30 CHEWABLE TABLETS 

HARGA MURAHCHEAP : RM 75
HARGA PASARAN : RM 89

* TIDAK TERMASUK KOS POS *


KAMI MENCARI PENGEDAR PRODUK2 NATURSVILLE DENGAN MODAL SERENDAH RM 400 (NATURESVILLE MEMPUNYAI RANGKAIAN PRODUK SEPERTI PURE PLATINUM COLLAGEN DAN NEUWHITE )

NY NEUWHITE MIXED FRUITS WITH L-GLUTATHIONE

DIASASKAN DARIPADA PENGASAS NATURESVILLE PURE PLATINUM COLLAGEN

PRODUK TERBAHARU DI PASARAN !! 

MENGAPA MEMILIH NEUWHITE ?

  • NEUWHITE MENGANDUNGI L GLUTATHIONE YANG MEMBANTU MENGHALANG DAN MELERAIKAN RADIKAL BEBAS DALAM BADAN. JUGA DAPAT MEMBANTU UTK PENCERAHAN KULIT DARI DALAM.

  • VITAMIN C YANG TERKANDUNG DI DALAM NEUWHITE MEMBANTU GLUTATHIONE UTK DISERAP LEBIH CEPAT KE DALAM SEL DARAH DAN VITAMIN C JUGA MEMBANTU DI DALAM PEMBENTUKAN KOLAGEN DALAM BADAN MANUSIA.

  • EKSTRAK ACAI BERRY, ACEROLLA DAN SERBUK ANGGUR MERUPAKAN EJEN ANTI OKSIDA YANG BAIK UTK BADAN MANUSIA DAN MEMBANTU PROSES L GLUTATHIONE DISERAP KERANA RADIKAL BEBAS TELAH BERJAYA DIKURANGKAN.

  •  PROSES PENCERAHAN KULIT KINI LEBIH CEPAT DAN SELAMAT SERTA TIDAK PERLU WAS - WAS AKAN KESAHIHAN PRODUK INI KERANA DIHASILKAN DI MALAYSIA DAN DIKATEGORIKAN SBG ' PRODUCT OF MUSLIM MANUFACTURER ' 

  •  PENGGUNAAN BOLEH TAHAN SEHINGGA SEBULAN ( JIKA DIAMBIL 1 KALI SEHARI )


***************
KANDUNGAN
**************

  • L-GLUTATHIONE
  • VITAMIN C
  • EKSTRAK ACAI BERRY
  • EKSTRAK ACEROLLA
  • SERBUK ANGGUR

*******************
INDIKASI 
******************

  • Digunakan sebagai makanan tambahan untuk mengekalkan kesihatan kulit dan badan.

************************
CADANGAN PENGAMBILAN
************************

  • KUNYAH 1-2 TABLET SEHARI SEBELUM MAKAN.

*****************
CARA PENYIMPANAN
******************

  • SIMPAN DI TEMPAT KERING DAN SEJUK DI BAWAH 25 CELCIUS
  • ELAKKAN DARIPADA TERDEDAH PADA CAHAYA MATAHARI


SOALAN YANG SERING DITANYA PENGGUNA NEUWHITE CAMPURAN BUAHAN & GLUTATHIONE.

1. Bagaimana mengambil Neuwhite?
Bulan pertama : kemam/hisap 2 tablets pagi dan 2 tablets malam semasa perut kosong.
Bulan kedua : 2 tablets setiap hari
Untuk penjagaan dan pengekalan 1-2 tablets setiap hari


2. Berapa lama kesan boleh dilihat?

Selalunya Glutathione mencerahkan kulit jika diambil sentiasa sebagai makanan tambahan – ia berupaya mencerah kulit 2-3 kali ganda lebih cerah daripada warna kulit asal kita. Jangkamasa keberkesanan bergantung kepada warna kulit asal individu. Ada yang mengambil masa seawal 2 minggu dan ada yang mengambil masa 1 -2 bulan untuk lihat perbezaannya.


3. Adakah kesan pencerahan ini berterusan atau berkekalan?
Tidak. Ia tidak berkekalan. Sama juga dengan mana-mana suplemen lain. Ia boleh mengekalkan pencerahan jika di ambil berterusan sebagai pemakanan kesihatan harian. Lagipun glutathione memang baik untuk kesihatan kita.


4. Apa terjadi jika saya berhenti mengambil Neuwhite?
Selepas anda berhenti mengambil Neuwhite, ia tidak terus kembali ke warna kulit asal. Kulit sentiasa terdedah kepada bahan kimia kosmetik, pencemaran, sinaran matahari, penghawa dingin dan sebagainya, lama kelamaan akan menyebabkan warna kulit kembali kepada keadaan asal. Bagaimanapun anda digalakkan mengambil setiap hari untuk pengekalan dan Neuwhite juga baik kesihatan anda juga.


5. Bagaimana Neuwhite mencerahkan kulit?

Badan menghasilakn melanin, sejenis pigmen semulajadi kulit yang memberikan warna gelap pada kulit. Warna kulit boleh ditentukan oleh jumpah pigment ini.


Glutathione boleh mengurangkan penghasilan pigmen ini atau dengan kata lain kulit akan menghasilkan kurang pigmen ini. Glutathione juga boleh menggalakkan kulit menghasilkan pheomelanin, iaitu melanin yang lebih cerah dan mengurangkan eumelanin iaitu melanin yang gelap.


6. Saya berkulit gelap, boleh kah saya mengambil Neuwhite dan adakah boleh mencerahkan kulit saya?
Ya. Kulit gelap juga terdedah kepada cahaya matahari, bahan kimia kosmetiks, penghawa dingin dan anda masih boleh merasai kesan pencerahkan. Glutathione boleh menggalakkan kulit pheolinin iaitu pigmen melanin cerah dan secara tidak langsung menghasilkan kesan pencerahan.


7. Adakah NEUWHITE ini makanan atau ubatan pemutih?

Neuwhite adalah makanan. Dirumus menggunakan ektrak buah-buahan dan diperkayakan dengan glutathione. Glutathione sememangnya wujud secara semulajadi dalam badan. Badan juga
menghasilkannya. Ia juga terandung dalam banyak sumber makanan seperti buah-buahan, kekacang, sayuran dan daging.
Paras glutathione dalam badan akan berkurangan mengikut faktor usia, gaya hidup tidak sihat dan diet tidak seimbang. Oleh itu pengambilan glutathione sebagai suplemen adalah langkah yang bijak untuk menjaga kesihatan dan mencerahkan kulit.


8. Selamatkah jika mengambil glutathione NeuWhite dalam jangkamasa lama?
Selamat dan tidak ada kesan sampingan. Ia semulajadi dan selamat walaupun diambil dalam tempuh yang lama. Hakikatnya, glutathione pada asalnya dijual sebagai produk antioksidant berkuasa untuk kesan kebaikan kesihatan. Kesan pencerahan ini pada mulanya diketahui apabila terdapat ramai pengguna mendakwa kulit semakin cerah dan bintik-bintik gelap hilang.


9. Adakah NeuWhite ini baik untuk lelaki?
Ya. Glutathione baik untuk lelaki dan memang ada kesan pencerahan juga apabila diamalkan. Lelaki juga mendapat menafaat daripada kesan antioksidant glutathione untuk mencegah penyakit kronik akibat proses penuaan.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment