PROMOSI AKHIR TAHUN 2012 !!! UQUEEN x 2 BOXES UTK SEBULAN !!

PROMOSI AKHIR TAHUN !!!!

VALID SEHINGGA AKHIR BULAN 12.
JANGAN LEPASKAN PELUANG INI !!!

HARGA MURAHCHEAP : RM 151
HARGA PASARAN : RM 179.80
HARGA POS :
SEM : FREE DELIVERY
SBH SRWK : SILA TAMBAH RM 4



Queen yang bermaksud RATU telah diadun menggunakan herba-herba mewah dan terpilih khusus bagi membantu menyelesaikan berbagai masaalah dalaman dan luaran wanita. U-Queen adalah minuman kesihatan yang kaya dengan nilai khasiat, vitamin dan bahan-bahan antiseptik untuk merawat dan memelihara kesihatan tubuh wanita secara total.
 

********************
KELEBIHAN UQUEEN
********************

  • Ia membekalkan tenaga luaran dan dalaman yang diperlukan oleh wanita berkerjaya masa kini. 
  • Ia membantu mengatasi masalah keputihan dan sengugut, 
  • menguat dan merapatkan otot vagina (mengatasi masalah faraj longgar dan berair), 
  • mengencang payudara dan mengangkat punggung, 
  • memberi seri pada wajah, 
  • melewatkan menopause, 
  • dan mengeratkan hubungan suami isteri, 
  • Ia juga membantu mengecutkan fibroid, cysts dan endometriosis, 
  • mencegah kanser, 
  • melancar / membersih darah serta peranakan.
  • U-Queen juga dapat membuang toksin, lemak dan angin dari dalam badan dan memastikan badan yang ideal tanpa masalah berat badan serta awet muda sentiasa. 
  • Ia juga secara semulajadi akan mencerahkan kulit dari dalam dan hasilnya akan dapat dilihat selepas sebulan penggunaan.


*********************
CARA PENYEDIAAN
*********************
  
  • Tuangkan kandungan satu sachet U-Queen (25g) ke dalam segelas air suam (40°C - 60°C) sebanyak 150ml. 
  • Kacau hingga sebati dan sedia untuk diminum.
  • Dicadangkan diambil satu jam selepas makan pada waktu malam.


 ***********************************************
KANDUNGAN & RAHSIA KEBERKESANAN UQUEEN
***********************************************


1. Daun Sireh
2. Goji
3. Habbatus Sauda
4.Kacip Fatimah
5.Buah Manjakani
6. Betik
7. Psyllium Husk
8. Ubi Bidadari Putih
9. Rosselle
10.Acerola Cherry
11.Asam Jawa
12.L- Ghulatathione
13.Guarana
14.Honey Bee
15.Tomata
16.Nenas
17.Kolagen Marin


********************
TESTIMONI UQUEEN
********************


Apa kata mereka tentang U-Queen

Ssshhh... She's got a little secret!

U-Queen merupakan antara produk utama Ushine. Diformulasikan khas untuk meningkatkan tahap kesihatan wanita, U-Queen telah banyak membantu meningkatkan kualiti dan tahap kesihatan penggunanya. Berikut adalah beberapa testimoni yang telah diberikan oleh pengguna-pengguna U-Queen.
Sharmila, Tasek Selatan.
Alhamdulillah dah 4 kotak saya cuba U QUEEN ni memang jadi queen betul , tak caya tanya suami saya hehehehe. Antara perubahan nya: Kulit jadi lebih bersih & semakin cerah. Alhamdulillah setelah 3 sachet saya makan, saya mula perasan pecah2 dibuku lali tumit saya hilang dan kesan luka yang hitam dibwh buku lali semakin pudar dan kulit saya semakin bersih serta tiada parut2 kecil (ditegur oleh suami..hehehe syoknya)..alhamdulillah! Hubungan suami isteri?...faham2 sendiri lah..cuba dulu, baru tau. Diri rasa bertenaga. Selepas 1 kotak saya cuba, tiba2 saya diserang asma dan terpaksa masuk gas sebanyak 2 kali...kalau ikutkan hati...saya lemah & nak terbaring je....tapi alhamdulillah, saya teruskan dgn kotak yg kedua, (saya minum produk ni selepas 2 jam saya makan ubat spital) walau seminggu saya diserang asma, saya masih bertenaga meneruskan kehidupan harian dan alhamdulillah hari ini kehidupan saya lebih ceria.
Farinah Fadli, Kudat Sabah.
Sebelum ini saya takut untuk mencuba sebarang supplement tapi selepas tonton temubual U-Queen d TV1, saya teringin nak mencuba sebab keyakinan dah up 80%. Saya terus mencari maklumat lanjut megenai U-Queen dan terus order dengan Pn. Ruzi. Sya ada masalah priod tidak menentu selepas ambil pil perancang keluarga. Bulan Mei 2011 saya stop ambil pil tu, period datang sekali tapi after that tak datang hampir 6 months. Sya ke klinik minta ubat untuk keluarkn darah haid. Selepas saya mencuba sekotak U-Queen, alhmdulillah period saya dah ok & xda rasa sakit senggugut. Kawan satu ofis tegur yg kulit saya dah semakin cerah. Terima Kasih U-Queen kerana telah memberi sinar baru dan membuat saya semakin bahagia. Saya syorkn kepada isteri-isteri yang mempunyai masalah yg sama dengan saya supaya mencuba U-Queen kerana U-Queen akan membuat anda semakin Cerah, Ceria, Cantik dan Cergas. Gunakan tanpa was-was. U Queen Teerrbaiik! InsyaAllah.
Nur Azmah, Kajang.
Hihi! saya tak pandai nak buat ayat....tapi perubahan yg saya rasa pas amik U-Queen banyak. Dari dalam hingga ke luar, rasa banyak perubahan. Yang pertama rasa bertenaga, kurang rasa mengantuk, pastu tidur kejap rasa dah puas. Saya cikgu sekolah dan mengajar ditingkat 6 tau. Dulu lepas kerja mesti kaki sakit dan kejang...sekarang takde dah. Kalau tak suami lah yg jadi mangsa kena urut. Hihi..pastu jeragat kat muka makin pudar, tubuh badan rasa pejal, suami pun puji….mana-mana bahagian yang kendur makin tegang dan pejal. Faham-faham ajelah bahagian mana kan…hihi...(malu). Yang pasti niat saya utk suami tersayang dan kesihatan tubuh badan...Alhamdulillah...U-Queen memang hebat!
Siti Raminah, Banting.
Assalammualaikum kak noor, saya dah try U-Queen, belum habis pun kotak pertama tp kesannya marvelous. Abang kata mkn apa…ketat semacam. Tang lain belum nampak sangat, tang tu pulak yg cepat...hehehe!
Mahani Mansor, Penaga.
Saya dah guna 4 kotak ...U-Queen memang terbaik...dari produk lain yang telah saya gunakan. Kurang letih, badan rasa mantap, tidur sekejap pun memang ok...stress memang takda...sembelit jauh sekali. Rasanya pun sedap juga. Kawan-kawan yang dah berumur macam saya cubalah memang ok...sakit-sakit pun kurang...
Siti Ezatonaini, Muar, 31 tahun.
Mula-mula tu memang sedih sebab duit habis beli U-Queen...tapi lepas je masuk kotak kedua, sedih tu bertukar jadi gembira...sebab 1 produk sudah mencukupi untuk kehidupan yg lebih indah…hehehe! So far rasanya memang best, hubungan dengan suami pun ermm ok sangat-sangat, lebih disayangi dan bila period dulu sakit kat pinggang, senggugut, tak selesa. Kini Alhamdulillah, dah tak sakit pinggang. Badan rasa sihat dan berat pun dah turun 1 kilo lebih. Saya puas hati sangat-sangat dan lepas ni saya nk beli lagi 5 kotak. Terima kasih pada Stokis Syamlin Lin kenalkan U-Queen pada saya!
Aini Razita.
Hari ini saya order lagi 2 kotak…baru jer bank in. Mula-mula try dulu, satu badan naik gatal-gatal…suami mula risau. Saya lagi la, tak tidur malam dibuatnya. Tapi saya bertekad nak cuba juga. Saya selang selikan minum U-Queen. Nak tahu? Memang berbaloi sangat-sangat…walau pun lambat tindakbalasnya, saya dapat rasa kulit ni dah lembut and halus. Muka saya yang dulu ada jerawat dah mula kecut. Saya akan tetap terus mengambil U-Queen. Salah satu sebabnya sebab saya sukakan rasanya yang masam manis…hehehe!
Uji Esa, Batu Pahat.
Macam tak percaya U-Queen adalah satu-satu supplement yang betul-betul terbaik pernah saya jumpa. Banyak perubahan yang saya rasa setelah meminumnya. Yang paling ketara adalah jeragat yang banyak di muka saya telah berkurangan dengan ketara. Badan yang dahulu sentiasa letih kini tidak lagi, kulit terasa lembab, tidak lagi merasa ngantuk disiang hari dan payudara terasa lebih anjal dan tegang Otot vagina juga terasa lebih kuat dan rapat, kulit merekah di tumit hilang sama sekali. Ia juga mencerahkan kulit dan menjadikan kulit saya lebih lembut dan licin Syukur alhamdulillah. Terima kasih U-Queen...
Nuruljannah Mohamad, Kuching.
A'kum! Akak, setelah habis menggunakan U-Queen sekotak telah nampak perubahan keatas diri sya, kulit semakin cerah dan lembab walaupun tidak menggunakan lotian. Yang paling ketara rekahan pada tumit kaki sudah tiada lagi dan berat badan sya menurun sbnyk 2 kg. U-Queen memang hebat!
Shahila Munira, Kuala Lumpur.
Salam...alhamdulillah selepas ambil U-Queen saya rasa badan saya lebih bertenaga, lagi pun saya bekerja dengan kanak-kanak...kalau dulu saya cepat penat sekarang tidak lagi...masalah keputihan dan sengugut pun tiada lagi...
Siti Hajar, Pulau Pinang.
Terima kasih U-Queen sy x sngka dgn hya minum 4 sachet byak perubahan fizikal sy berlaku...dgn hanya sapu saki-baki minuman U-Queen di muka setiap malam tak sangka parut-parut jerawat saya yang dah sekian lama kat muka ni makin berkurang….ini sudah bagus, Suami pun puji. Dada dan punggung setiap 2/3 jam rasa berdenyut-denyut, mungkin nak cekang dan mantap. Apa pun terima kasih U-Queen. Saya akan cuba pastikan U-Queen sentiasa di hati saya Terima kasih banyak-banyak buat Ct Rosliza Rosli Ct kerana memperkenalkan kak Qaseh Azimah kepada saya...
Safa Harun, Johor, 28 tahun.
Sebelum ini saya tak pernah ambil apa-apa supplement. Tapi bila tengok iklan U-Queen kat FB, hati saya berkata nak cuba sebab saya ada beberapa masalah seperti angin dalam badan, kulit berjerawat, kusam dan selalu berasa letih badan. Selepas mencuba U-Queen dalam sehari, tubuh saya berasa sengal-sengal, letih dan kerap membuang air kecil kesan tindakbalas dari U-Queen. Alhamdulillah, selepas 5 hari kulit terasa licin, jerawat di muka dan badan semakin kurang, perut buncit disebabkan angin sudah tiada, badan berasa ringan dan rasa bertenaga. Selain itu bila bersama suami sudah tiada rasa sakit dibahagian ari-ari. Suami pun puji. Lepas 3 minggu, ada rakan menegur kulit muka saya nampak bersih kerana parut serta jerawat di muka saya sudah semakin berkurang. Terima kasih U-Queen kerana menyelesaikan masalah saya ini!
Suhaida Yani, Jawi, 29 tahun.
Bermula dengan sekotak U-Queen memang puas hati sangat, dah rasa perubahan pada kulit, halus dan semakin cerah, payu dara semakin montok, punggung naik, badan rasa ringan setiap kali bangun pagi, berat badan dah kurang 3 kilo..eeee bestnya!! :). Bagi sesiapa yang bekerja shift memang sesuai sangat sebab U-Queen ni tidak meletihkan walaupun tidur sekejap saja. Maklumlah saya berkerja shift, sebelum ni kalau tak cukup tidur memang terasa pening dan badan terasa letih sangat tapi lepas saya ambil U-Queen masaalah tu semua dah tiada lagi. Kawan-kawan dan suami dah mula perasan perubahan diri saya. Terima kasih U-Queen.
Rozita Ahmad Zukri, Kulim, 36 tahun.
Saya mengalami masalah jeragat dan berat badan yang mendadak selepas melahirkan anak ke 5. Setelah dua kotak U-Queen diambil berat badan kembali stabil, buah dada semakin montok, kulit terasa halus dan jeragat semakin berkurangan. Saya syorkan kepada para wanita yg belum mencuba U-Queen, cepat-cepat lah mencuba, memang puas hati dan pasti tidak rugi.
Terima kasih U-Queen!
Siti Mariam Chek Long, Batu Caves, Selangor, 37 tahun.
Pada 13.2.2011 saya telah disahkan oleh doktor mempunyai fibriod, ini adalah kerana period saya yang melebihi 20 hari setiap bulan. Saya terpaksa memakan ubat yang diberikan oleh doktor. Pada satu hari, saya telah diperkenalkan dengan U-Queen. Setelah meminumnnya sebanyak 2 kotak, alhamdulillah, period saya normal seperti biasa. Kulit pula semakin lembap, payudara semakin anjal. Terima kasih di atas keajaiban U-Queen. Cubalah U-Queen anda tidak rugi apa-apa. Malah mendapat kebaikan daripadanya. U-queen menjadikan saya wanita dan isteri sempurna.
Hajah Aisah binti Haji Awang, 72 tahun.
Mak Cik mula menggunakan U-Queen apabila melihat anak-anak dan menantu makcik mengambilnya setiap malam ketika makcik bertandang ke rumah mereka. Dari cerita yang makcik dengar anak-anak dan menantu rasa lebih segar dan sihat setelah beberapa hari mengambil U-Queen.
Pada awalnya Makcik hanya tumpang Uqueen anak-anak sahaja. Setelah 2 paket makcik ambil, makcik rasa sihat, badan yang selalu lenguh-lenguh rasa dah hilang. Badan rasa lebih kuat dan bertenaga. Pada awalnya, setiap malam makcik akan mengambil u-Queen. Namun, sekarang ini makcik hanya perlu ambil U-Queen setiap 2 atau tiga hari untuk satu paket. Kelegaan dan keselesaan tetap di tahap yang sama walaupun tidak ambil U-Queen setiap malam. Makcik lebih berjimat kerana boleh mengambil U-Queen berselang hari.
Kini makcik sudah menjadi rakan U-Queen. Makcik rasa makcik semakin sihat dan sihat apabila bersama U-Queen. Cubalah U-Queen. Terima kasih U-Queen!
Leny Bt. Abdul Rani, Pengerang Kota Tinggi.
Dua tahun yang lepas, saya terlibat dalam satu kemalangan jalan raya yang menyebabkan saya cedera parah. Tangan dan kaki kiri saya patah. Pada ketika itu juga saya sedang hamil 3 bulan. Saya menjalani 2 pembedahan. Pertama memasukkan besi plate pada kaki sebelah kiri dan 6 bulan selepas itu, saya melahirkan anak secara pembedahan akibat kemalangan tersebut. Bermula saat itu, badan saya terasa tidak berfungsi, kesihatan merosot. Anak dan suami tidak terjaga dan rumahtangga tidak terurus. Saya rasa kecewa dan hampa pada diri saya.
Ianya berlarutan sehingga pada satu hari ketika melayari internet FB, saya terbaca satu artikel khazanah alam yang sangat menarik perhatian saya. Khazanah alam itu ialah U-QUEEN!! Makanan tambahan yang HEBAT yang telah merubah kehidupan saya hingga ke hari ini. Selepas seminggu mencuba U-QUEEN, badan saya terasa ringan, sakit tulang belakang pun berkurangan hari demi hari, dapat melayan anak dan suami dan dapat menguruskan rumahtangga semula. Saya terus mengambil U-QUEEN hingga ke hari ini. Dan setelah beberapa bulan mengamalkan U-QUEEN, kesihatan saya semakin pulih. Suami pun sentiasa memuji keterampilan saya, 'mengancam' katanya.. U-QUEEN menyempurnakan hidup saya. Terima kasih U-QUEEN!!
Sabrina Binti Hj Harun, 37 tahun.
Alhamdulillah setelah 6 bulan menggunakan U-Queen saya dapati diri saya lebih sihat, dah boleh mengangkat barang yang beratnya 5kg, kalau dulu tak boleh angkat beras/minyak 5 kg kadang-kadang satu kettle air yg dimasak pun tak boleh angkat dan kulit menjadi lebih cerah dari sebelum ni sehingga seorang kawan menegur kulit saya lebih cerah dari dahulu. (Inspirasi Muslimah - bwh ini adalah testimoni beliau pada pertengahan tahun 2011 dan testimoni ini adalah yang terkini).

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment