TREATMENT SOAP DB BEAUTY ( SABUN AJAIB )


ISI KANDUNGAN : 50GM


 HARGA : RM 22.90

PRODUK BAHARUUU !!

SABUN AJAIB TREATMENT SOAP DB BEAUTY 
( FACIAL FOAM MOISTURISING )

****************************
KELEBIHAN TREATMENT SOAP
****************************

  • MERAWAT JERAWAT DAN JERAGAT
  • MERAWAT BINTIK - BINTIK HITAM DAN PUTIH
  • MENJADIKAN KULIT SIHAT BERSERI
  • MENCERAHKAN KULIT
  • ELOK UTK ORG YANG MENHIDAPI RESDUNG

***********************
CARA PENGGUNAAN
***********************

  • SAPUKAN SABUN KESELURUH MUKA DAN BILAS HINGGA BERSIH.
  • BOLEH DIGUNA 2-3 KALI SEHARI
 

****************************
BAHAN - BAHAN TREATMENT SOAP
***************************

  • DEIONISED WATER
  • PIPER BETLE EXTRACT
  • MELALEUCA ALTERNIFOLIA EXTRACT
  • ASCORBIC ACID
  • CARBOMER
  • SODIUM PALMITATE
  • METYLPARABEN
  • GLYCERINE


************************
TESTIMONI
************************

SEBELUM
SELEPAS


Nama: Anita Bte Sulaiman 
Umur : 22tahun 
Masalah : Muka berjerawat dan bernanah
Pekerjaan: Pelajar IPTA 
Produk: DB Treatment Soap dan DB Intensive Dual Serum.

Saya mempunyai masalah MUKA yang bermasalah iaitu jerawat bernanah dan resdung, sehingga menimbulkan kesan berlubang akibat tanda jerawat.Pelbagai produk telah saya gunakan namun masih gagal, sejak saya menemukan produk DB Beauty ,semua masalah saya selesai dan kini saya yakin dengan penampilan baru saya, kerana muka saya sudah kelihatan cantik dan berseri.Terima kasih DB BEAUTY.

SEBELUM

SELEPAS


Nama:

NURFATIN BTE ABDUL NASIR. 
Umur:18Tahun. 
Masalah:Jerawat. 
Pekerjaan:Pelajar. 
Produk:DB Treatment soap.

Saya mempunyai masalah jerawat, dan jerawat saya tumbuh hanya di dahi sahaja, ia menjadi masalah kepada saya, kerana saya hilang tumpuan semasa belajar untuk mengelakan malu saya tutup dengan rambut.saya menjadi rimas dengan keadaan saya , satu hari saya pergi ke kipmart masai salah seorang pekerja DB beauty mencadangkan saya menggunakan produk DB BEAUTY iaitu TREATMENT SOAP yang di perbuat dari Pati Alovera dan kayu manis..setelah saya menggunakannya dalam masa 1 minggu , produk ini sesuai dengan saya. Sekarang saya tidak menghadapi apa-apa masalah muka . kini muka saya kelihatan berseri dan jerawat pun tiada... Terima kasih DB BEAUTY....
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment