LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT D'HERBS



HARGA MURAHCHEAP : RM 21
HARGA PASARAN : RM 25


Bibir kering, gincu tidak tahan lama, mengelupas, sensitif, gelap dan tidak menarik ?
jangan bimbang .
dengan gincu rawatan d'herbs anda akan memiliki :
 bibir yang seksi, 
mungil serta kemerah-merahan secara semulajadi.

***********************************************
Antara Fungsi D'Herbs Lipstick Collagen 
**********************************************

  • Sebagai penyeri bibir semulajadi mengikut suhu badan dan darah
  • Melembabkan bibir yang kering dan merekah
  • Sesuai juga untuk bibir yang gelap akibat merokok dan faktor keturunan

Testimoni Pengguna 
Azira – Shah Alam
Setelah mencuba lipstik rawatan ini masalah bibir merekah, mengelupas dan sensitif tiada lagi.. malah rakan-rakan saya geram melihat bibir saya yang seksi dan mungil.. saya akan menjadi pengguna setia produk ini.
Rina – Kuala Lumpur
Bibir saya berwarna gelap dan kering..setelah mencuba lipstik kolagen, bibir saya lembab dan berwarna merah jambu secara semulajadi.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment